Cau pedra!!

Ahir a la tarda, quan ens vàrem despertar de la migdiada vàrem mirar per la finestra i vàrem veure que s'acostaven uns núvols molt negres!! Ui... que potser plaurà??

Ens van cridar molt l'atenció aquests núvols, per això ens vàrem quedar boca-badats mirant per la finestra tot esperant la pluja però.... el que sí que no ens esperàvem era que de cop i volta comencés a ploure molt i molt i a caure pedra!! 

Quina passada!!! Arrel d'això, mentre els nens i nenes miràvem per la finestra varen sortir converses com:

- Èlia: "Que tu tens botes d'aigua a casa?"

- Magalí: "Jo sí que tinc botes a casa!"

- Aina: "Jo no en tinc li diré a la mama que haurem d'anar a comprar botes d'aigua"

- Educadora: "Però tu tens un paraigües?"

- Elsa: "Jo sí que en tinc de paraigües!!"

- Aina: "Jo també!"

- Magalí: "Jo no en tinc de paraigües"

- Èlia: "Jo sí que en tinc de paraigües i botes d'aigua!!"

- Etc.


Com que el temps no ens va deixar sortir al pati, vàrem aprofitar per fer tarda de contes explicats pels propis infants! Ens encanten aquests moments tranquils on els protagonistes són ells!!



Comentaris